ملخص الجهاز:
"روان شناسیبازاندیشی آبراهام مازلو: ساحتهایاز یاد رفتۀ تربیت تألیف:رمضان برخورداری همانگونه که کانت به حق یادآوری کرده بود از میان صناعاتبشر دو مقوله از مابقی مشکلتر است:هنر مملکتداری و هنرتربیت.
(به تصویر صفحه مراجعه شود) روان شناسیبازاندیشی آبراهام مازلو: ساحتهایاز یاد رفتۀ تربیت تألیف:رمضان برخورداری همانگونه که کانت به حق یادآوری کرده بود از میان صناعاتبشر دو مقوله از مابقی مشکلتر است:هنر مملکتداری و هنرتربیت.
فهرست منابع و مأخذ {E1-یوخنسکی،ای،ام؛فلسفۀ معاصر اروپایی؛ترجمۀ شرفالدین خراسانی،1354،دانشگاه بهشتی 2-شکوهی،غلامحسین،مبانی و اصول آموزش و پرورش؛1374،انتشارات آستان قدس 3-شولتس،دوان؛نظریههای شخصیت؛ترجمۀ یوسف کریمی و همکاران 4-شولتس،دوان؛روانشناسی کمال؛ترجمۀ گیتی خوشدل؛1364،نشر نو 5-کانت،امانوئل؛تعلیم و تربیت؛ترجمۀ غلامحسین شکوهی؛1374،دانشگاه تهران 6-مازلو،آبراهام؛انگیزش و شخصیت؛ترجمۀ رضوانی،1376،انتشارات آستان قدس 7-میلر،جی،پی،نظریههای برنامۀ درسی؛ترجمۀ محمود مهرمحمدی؛1379،سمت 8-میلر،جی،پی،آموزش و پرورش و روح،به سوی یک برنامۀ درسی معنوی،ترجمۀ نادرقلی قیرچیان،1380،فراشناخت اندیشه 9-شکرشکن و همکاران،مکتبهای روانشناسی و نقد آن؛1372،سمتE} پینوشتها (1)- ygbone monehp (2)- msilaitnetsixe (3)- noitailuca fles (4)- dooh fles (5)- somsoo (6)- moorssalc nepo بسته به این ااست که کدامیک از نیازها برآورده شده باشد.
فهرست منابع و مأخذ {E1-یوخنسکی،ای،ام؛فلسفۀ معاصر اروپایی؛ترجمۀ شرفالدین خراسانی،1354،دانشگاه بهشتی 2-شکوهی،غلامحسین،مبانی و اصول آموزش و پرورش؛1374،انتشارات آستان قدس 3-شولتس،دوان؛نظریههای شخصیت؛ترجمۀ یوسف کریمی و همکاران 4-شولتس،دوان؛روانشناسی کمال؛ترجمۀ گیتی خوشدل؛1364،نشر نو 5-کانت،امانوئل؛تعلیم و تربیت؛ترجمۀ غلامحسین شکوهی؛1374،دانشگاه تهران 6-مازلو،آبراهام؛انگیزش و شخصیت؛ترجمۀ رضوانی،1376،انتشارات آستان قدس 7-میلر،جی،پی،نظریههای برنامۀ درسی؛ترجمۀ محمود مهرمحمدی؛1379،سمت 8-میلر،جی،پی،آموزش و پرورش و روح،به سوی یک برنامۀ درسی معنوی،ترجمۀ نادرقلی قیرچیان،1380،فراشناخت اندیشه 9-شکرشکن و همکاران،مکتبهای روانشناسی و نقد آن؛1372،سمتE} پینوشتها (1)- ygbone monehp (2)- msilaitnetsixe (3)- noitailuca fles (4)- dooh fles (5)- somsoo (6)- moorssalc nepo"