ملخص الجهاز:
"شاید این بدان دلیلاست که دانشجوی رشته بازرگانیهنوز هم شدیدا تحت تاثیر عاملسود قرار دارد و فکر میکند کهبا یک شغل تجاری پردرآمد-موقعیتی که مطابق با«اخلاق جدول 1مقایسه طبقهبندی اجتماعی 25 شغل (به تصویر صفحه مراجعه شود)ضرایب همبستگی طبقهبندی بین طبقهبندیهای مختلف بترتیب ذیلاست:دانشجویان رشتههای بازرگانی و غیر بازرگانی 0/965-دانشجویان دورههای لیسانس و بالاتر از لیسانس 0/991-دختر و پسر 0/980-دانشجویان رشته بازرگانی(در این تحقیق)ورشته روانشناسی(در مطالعهها کل و دیگران)0/952 جدول 2دلایل طبقهبندی وجهه مشاغل (به تصویر صفحه مراجعه شود)پروتستانها»ست و مدتهای مدیداست رهبران موسسات تجاری ازآن دفاع میکنند-میتوان بهعامل انسانی نیز دست یافت.
بدیهی است نتایجبدست آمده دلیل این نیست کهجدول 3عوامل موثر بر طرز تلقی افرادنسبت شغلشانالف-موجد رضایت(در مورد شغل) 1-شناخت 2-موفقیت 3-ترقی 4-مسئولیت 5-خود شغل ب-موجد عدم رضایت(در موقعیت) 1-مدیریت و سیاست موسسه 2-نظارت-فنی 3-حقوق 4-روابط بین افراد-نظارت 5-شرایط کار ماخذ:فردریک هرزبرک و دیگران«انگیزه کار»چاپ دوم،نیویورک،1959 مشاغل دیگری که از آنها نامبرده نشده.
ماده 464 قانون که موجبات مالیو کمک مالیبه کارگران برای سازمانهایصنعتی را فراهم میکند تنها یکمورد اتفاقی نبود در 22 ژوئیه1972 مدیر عامل شرکت ملی نفتانیهای رافائلو جیروتی،راهحلهای خود را بعنوان بهترین وسیلهحلوفصل مونتمدرسیون باینترتیب اعلام داشت:(الف)تنهااز طریق سیاست اقتصادی ایتالیارا بهم میزند و در نتیجه در روابطرقابتآمیز بین شرکتها ایجادتغییراتی میکند(ب)کمک مالیبخشهائی که دچار زیان شدهاند ودر بحرانها به شرکتهائی که تحتنظارت دولت هستند عملغیرمنطقی است زیرا احیاء اینشرکتها در حدود نظام موجود نیست(ج)از طریق دخالت عمومی-«سازمان کمک به شرکتهای در حالورشکستگی»و یا با کمکهای مالیبه شرکتهای شمال کشورنمیتوان نتیجه قطعی گرفت."