-
1.
كاتب مسؤول : محمدی بردی زاده، امین ؛ مؤلف : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396 - شماره 8 (جلد اول) (7 صفحة - من 39 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریان
كاتب مسؤول : محمدی بردی زاده، امین ؛ مؤلف : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396 - شماره 8 (جلد اول) (7 صفحة - من 39 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریان