-
1.
كاتب مسؤول : رحیمی، سجاد ؛ مؤلف : اخوان، احمد ؛
مجلة:مدیریت استراتژیک هوشمند»بهار 1402، دوره دوم - شماره 1 ISC (19 صفحة - من 132 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:بلاک چینجوامع برندتوکنهای غیرقابل تعویضweb3مراحل قیف بازاریابی. برندسازی
كاتب مسؤول : رحیمی، سجاد ؛ مؤلف : اخوان، احمد ؛
مجلة:مدیریت استراتژیک هوشمند»بهار 1402، دوره دوم - شماره 1 ISC (19 صفحة - من 132 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:بلاک چینجوامع برندتوکنهای غیرقابل تعویضweb3مراحل قیف بازاریابی. برندسازی