الموضوع (عدد المقال) |
---|
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 32 |
ادیان، مذاهب و عرفان 1 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 34 |
-
1.
ناقد : مسعودی، فرامرز ؛
مجلة:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»تابستان 1395 - شماره 10 (10 صفحة - من 33 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریفناوری اطلاعاتخدمات کتابخانهنقد و بررسی کتابفناوری کتابخانه ایطراحی سیستمیبرنامه ریزی نظام مند
-
2.
مؤلف : مسعودی، فرامرز ؛
مجلة:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»بهار و تابستان 1393- شماره 1و 2 (8 صفحة - من 13 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:ترجمهارزیابیاستانداردمدیریت کتابخانهنقد کتابنهاد کتابخانه های عمومی کشورشاخص های عملکرد کتابخانه هاایزو 11620علی حسین قاسمیکتابخانهکاربرانکتابویرایش
-
3.
مؤلف : مسعودی، فرامرز ؛
مجلة:کتاب ماه کلیات»اردیبهشت 1392 - شماره 185 (6 صفحة - من 24 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:دانشاقتصاد دانشاطلاعاتکتابسازمانمدیریت دانشمترجمانمنظر
-
4.
مؤلف : مسعودی، فرامرز ؛
مجلة:کتاب ماه کلیات»فروردین 1392 - شماره 184 (5 صفحة - من 24 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههامدیریت کیفیتمدیریتکتابمدیریت کیفیت فراگیرمدل مدیریت کیفیت بنیاد اروپاییکتابخانهها و مراکز اطلاعرسانیمدیریت کیفیت بنیاد اروپایی
-
5.
مؤلف : مسعودی، فرامرز ؛
مجلة:کتاب ماه کلیات»دی ماه 1391 - شماره 181 (6 صفحة - من 55 إلی 60 )
-
6.
ناقد : مسعودی، فرامرز ؛
مجلة:کتاب ماه کلیات»خرداد 1391 - شماره 174 (7 صفحة - من 51 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:مدلارزیابیکتابموسسههای پژوهشیمدل تعالی سازمانی
-
7.
مؤلف : مسعودی، فرامرز ؛
مجلة:کتاب ماه کلیات»خرداد 1391 - شماره 174 (10 صفحة - من 25 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانهکتابخانه ملیاطلاعاتراهبردیراهبردکاربرانکتابخانه ملی انگلستان
-
8.
ناقد : مسعودی، فرامرز ؛
مجلة:کتاب ماه کلیات»بهمن 1390 - شماره 170 (9 صفحة - من 17 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:سنجش عملکردکتابمدیریتمدلسازمانمدیریت کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانیمفاهیمسنجش و ارزیابی عملکرد
-
9.
مؤلف : مسعودی، فرامرز ؛
مجلة:کتاب ماه کلیات»دی 1390 - شماره 169 (6 صفحة - من 90 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:نقدایرانادبینقد ادبیارزیابیکتابانتقادمنتقدان
-
10.
معرّف : مسعودی، فرامرز ؛
مجلة:کتاب ماه کلیات»مهر 1390 - شماره 166 (6 صفحة - من 72 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانیکتابمدیریتکارکنانمتنترجمهسازمانارزیابی