لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 58 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 23 |
العلمية - البحثية 12 |
الف 4 |
العلمية - النشرية 1 |
-
51.
مؤلف : مظفری، محدثه ؛ بیگدلی، ایمان اله ؛ حمزئیان، عظیم ؛
مجلة:روانشناسی»زمستان 1393 - شماره 72 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 408 إلی 422 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتدانش آموزانویژگی های شخصیتیروان آزردگی گراییخلاقیت دانشآموزان
-
52.
مؤلف : حمزئیان، عظیم ؛ خیاطیان، قدرت الله ؛ اسدی، سمیه ؛
مجلة:مطالعات عرفانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 109 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:علممعرفترویتمحمد بن عبدالله نفّریالمواقفعارفشهودحجابخداحقجهلالمواقف و المخاطبات
-
53.
مؤلف : حمزئیان، عظیم ؛ نعمتی، محمد علی ؛ یحیی پور، امید ؛
مجلة:مهندسی فرهنگی»پاییز 1392 - شماره 77 (20 صفحة - من 200 إلی 219 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیفرهنگ سازمانیفرهنگ سازمانی کارآفرینانهپارک علم و فنّاوریپارکهای علم و فنّاوری استان تهران
-
54.
ناقد : حمزئیان، عظیم ؛
مجلة:کتاب ماه فلسفه»مهر 1390 - شماره 49 (8 صفحة - من 86 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:ذهنیفیزیکیمغزبدنارسطواینهمانیکارکردگراییحالات ذهنیرفتارنفس
-
55.
مؤلف : سنایی، علی ؛ حمزئیان، عظیم ؛
مجلة:معرفت فلسفی»بهار 1390 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 145 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:انتخاب طبیعیشکاف تبیینیادلمنآگاهی اولیهآگاهی برترنظریهء نورونی انتخاب گروهی
-
56.
مؤلف : حمزئیان، عظیم ؛
مجلة:تاریخ فلسفه»بهار 1390 ، سال اول - شماره 4 ISC (28 صفحة - من 43 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:فلسفهفلسفه اسلامیحوزه عملیموانع اقدام عملیفیلسوفان مسلماناسلامیاخلاقموانعتاریخاندیشهتربیت
-
57.
مؤلف : حمزئیان، عظیم ؛
مجلة:خردنامه صدرا»بهار 1389 - شماره 59 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 44 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:کانتتجربهگراییهیومقضایای تحلیلیشکاکیتقضایای ترکیبیقضایامعرفتفلسفه هیومتقسیمانسانطبیعت انسان
-
58.
مؤلف : امین بیدختی، علی اکبر ؛ حمزئیان، عظیم ؛ صباغیان، زهرا ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار 1388 - شماره 85 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 43 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:جوّ سازمانیخلّاقیّتابعاد جوّ سازمانیمعلّمان مدارس ابتدایی