مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تعلیم و تربیت 9 |
مجلة مطالعات برنامه درسی 2 |
مجلة نظریه و عمل در برنامه درسی 2 |
مجلة مطالعات آموزشی و آموزشگاهی 1 |
مجلة رشد آموزش علوم اجتماعی 1 |
مجلة نوآوری های آموزشی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 13 |
علوم اجتماعی 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 16 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 8 |
ب 2 |
ج 1 |
-
1.
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»پاییز 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 50 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابی دورهایآسیبهای دستخطآموزش خط تحریریبرنامه درسه فارسی دوره ابتداییخط تحریریفارسیآموزشمعلمانارزشیابیدانشآموزانبرنامۀ درسی فارسی
-
2.
مؤلف : سلسبیلی، دکتر نادر ؛
مجلة:نظریه و عمل در برنامه درسی»بهار و تابستان 1399، سال هشتم - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science (44 صفحة - من 107 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:مهارت های زبانیمولفه های برنامه درسیویژگیهای برنامه درسی مرجع زبان آموزیچارچوب مرجع زبان آموزی در نگاهی جهانیزبان اموزی فارسی دوره اول ابتدایی
-
3.
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»بهار 1396 - شماره 129 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:نیازسنجیآسیب شناسیبرنامه درسی ملی جمهوری اسلامیمراحل و روند تدوین سند برنامه درسی ملیکمیته تدوینمصاحبه با دست اندرکارانسند برنامه درسی ملیبرنامه درسی ملیتدوینمصاحبهجمهوری اسلامی ایران
-
4.
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛
مجلة:نظریه و عمل در برنامه درسی»پاییز و زمستان 1395، سال چهارم - شماره 8 (40 صفحة - من 119 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسی ملیتجارب نظامهای آموزشی جهانیبرداشت و مفهوم سازی برنامه درسی ملیارزیابی ویژگی های اساسیبرنامه ریزی درسی مبتنی بر مدرسهدیدگاههای برنامه درسی
-
5.
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»تابستان 1395 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 65 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:مطالعات برنامه درسیسند برنامه درسی ملی تدوین شده جمهوری اسلامیدیدگاههای برنامه درسیملاکهای ارزیابی برنامه درسی ملی
-
6.
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»تابستان 1393 - شماره 118 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 63 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:national identityNational Curriculumhomogenizationlearning improvementIslamic Republic's national curriculum
-
7.
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»تابستان 1391 - شماره 110 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 9 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:زبان آموزیبخوانیم و بنویسیمموقعیتها و فعالیتهای یادگیریبرنامه درسی فارسی دوره ابتداییتقویت خلاقیتشاخص های پرورش خلاقیت
-
8.
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»بهار 1390 - شماره 105 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (4 صفحة - من 7 إلی 10 )
-
9.
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»پاییز 1389 - شماره 103 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 121 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:روش های تدریسنقد و ارزیابییاددهی یادگیریمقاله های فصلنامه تعلیم و تربیتمعیارهای تحلیل و ارزیابی
-
10.
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»بهار 1389 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 7 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:زبان آموزیکل نگریبرنامه درسی دوره ابتدایی (بخوانیم و بنویسیم )ارزیابی برنامه درسیآموزش زبان فاسیبرنامه درسی طراحی شدهتدوین شده و اجرا شده