الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 30 |
مدیریت 26 |
میان رشته ای 13 |
روانشناسی 9 |
علوم اجتماعی 4 |
حوزه سلامت 4 |
اخلاق 1 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 88 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 17 |
ب 6 |
الف 2 |
د 1 |
-
81.
مؤلف : نیازاذری، کیومرث ؛ حسن زاده، رمضان ؛ اکبری، حکیمه خاتون ؛
مجلة:روان شناسی تحلیلی شناختی»بهار 1389 - شماره 2 (12 صفحة - من 59 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:وجدان کاریسبک رهبری تحول گراسبک رهبری مراوده ای
-
82.
مؤلف : صالحی، محمد ؛ نیازآذری، کیومرث ؛ معتمدی تلاوکی، محمد تقی ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»زمستان 1388 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 60 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:روش فعال تدریس1سواد خواندن2متن ادبی3متن اطلاعاتی
-
83.
مؤلف : مؤتمنی، همایون ؛ یوسفی، رضا ؛ معافی، سیده خدیجه ؛ بریمانی، ابوالقاسم ؛ نیازآذری، کیومرث ؛
مجلة:پژوهشنامه تربیتی»زمستان 1388 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University/ISC (18 صفحة - من 135 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:هویت جنسیهویت اسلامیهویت ایرانیفناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)هویت قومی
-
84.
مؤلف : صالحی عمران، ابراهیم ؛ رضایی، احمد ؛ نیازآذری، کیومرث ؛ کمالی کارسالاری، سید نعمت الله ؛
مجلة:مطالعات ملی»پاییز 1387 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 3 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیتحلیل محتواهویت ایرانیآموزش راهنماییمؤلفههای هویت ملیاطلاعاتمقوله
- 85.
-
86.
مؤلف : نیازآذری، کیومرث ؛ مداح، محمد تقی ؛ عمویی، فتانه ؛
مجلة:رهبری و مدیریت آموزشی»تابستان 1387، سال دوم - شماره 2 ISC (18 صفحة - من 147 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطکارآمديتوان تدريسعلاقه مندي به تدريسدرگير نمودن فراگيران در يادگيري و مديريت کلاسمدیریت کلاس درسمدیریت کلاستدریساساتیدمدرسان
-
87.
مؤلف : صالحی، محمد ؛ عنایتی، ترانه ؛ نیازآذری، کیومرث ؛
مجلة:رهبری و مدیریت آموزشی»تابستان 1387، سال دوم - شماره 2 ISC (20 صفحة - من 95 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:داﻧﺸﺠﻮﻳﺎنموفقيت تحصيليراهبردهاي مطالعه و يادگيريپردازش اطلاعاتموفقیت تحصیلی دانشجویاناضطراب
-
88.
مؤلف : نیازآذری، کیومرث ؛ عمویی، فتانه ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»تابستان 1386 - شماره 14 ISC (14 صفحة - من 93 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:استقرار مدیریت دانشمدیریت دانشفناوری اطلاعاتپژوهشکارکنان