زند نامدار، فرانک/ 3 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع 1 |
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة کنترولر 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
-
1.
مؤلف : برقی زرگر، مریم ؛ زند نامدار، فرانک ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»بهار 1401 - شماره 10 (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمشارکت کارکنانبهبود مستمرمدیریت کیفیت فراگیرتمرکز مشتریان
-
2.
مؤلف : جمشیدی اوانکی، مینا ؛ زند نامدار، فرانک ؛ رهگذر، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1392 - شماره 20 (24 صفحة - من 73 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد سازمانیاعتماد سازمانیمسؤولیت اجتماعی شرکتها
-
3.
مؤلف : صالحی صدقیانی، جمشید ؛ زند نامدار، فرانک ؛
مجلة:کنترولر»پاییز و زمستان 1383 - شماره 17 (13 صفحة - من 28 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:شش سیگماTQMرویکرد شش سیگماکیفیتمدیریت کیفیت جامعبهبودصنایعبهبود کیفیت