الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 55 |
اقتصاد 6 |
علوم اجتماعی 2 |
علوم سیاسی 2 |
روانشناسی 2 |
حوزه سلامت 2 |
حسابداری 1 |
علوم تربیتی 1 |
جغرافیا 1 |
علوم قرآن و حدیث 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 73 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 31 |
ب 11 |
ج 4 |
عالمي 1 |
د 1 |
الف 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : محمودي ميمند، محمد ؛ صالحی جوزانی، حمید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (18 صفحة - من 2536 إلی 2553 )
الکلمات المفتاحية:رهبری تحول آفرینگرایش کارافرینانهقابلیت های بازرایابی و عملکرد کارکنان.
-
2.
مؤلف : وصال، حسین ؛ کریمی، اوژن ؛ موغلی، علیرضا ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (35 صفحة - من 2038 إلی 2072 )
الکلمات المفتاحية:رضایتخدمات آموزشیتمایلات رفتاریرفتارهای فرانقشیمحرکهای رفتاری-موقعیتیپذیرش آموزشیدانشجویانموسسه آموزش عالیمدلدانشگاهرفتاریعوامل موثرکیفیت
-
3.
كاتب مسؤول : محمودی میمند، محمد ؛ مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ پرهیزگار، محمد مهدی ؛ عزیزی، ایمان ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 300 إلی 325 )
الکلمات المفتاحية:ارجاع مشتریسبد مشتریفروش ارجاعیصنعت بیمهمشتریبیمهمشتریانمرجع مشتریمشـتریدلفیرضایت مشتریبازاریابی
-
4.
كاتب مسؤول : محمودی میمند، محمد ؛ مؤلف : جلالی، محمد ؛ اکبری، مهدی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 189 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:آمادگیهلدینگمدلسازی معادلات ساختاریجاریسازی استراتژی
-
5.
مؤلف : گیلی، مهدی ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ محمودی میمند، محمد ؛ كاتب مسؤول : فروزنده دهکردی، لطف الله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزئیبرندسازی شرکتیاخلاق محور
-
6.
مؤلف : پاک پرور، محسن ؛ رجب زاده، علی ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ كاتب مسؤول : محمودی میمند، محمد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1399، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 53 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازی ساختاری تفسیریبازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتال پویا(دینامیک)فنآوری برترسازمان پویامشتریان پویا
-
7.
مؤلف : ملک میرزایی، یوسف ؛ رجب زاده قطری، علی ؛ سمیعی نصر، محمود ؛ كاتب مسؤول : محمودی میمند، محمد ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1399- شماره 123 التصنيف A (Azad University (14 صفحة - من 103 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:پراگماتیسمآینده پژوهیتحلیل متنفراترکیبگراند تئوریتعالی کسبوکار
-
8.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ سعادت، سید وحید ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 3 (18 صفحة - من 52 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیهوش معنویمهارت ارتباطیرفتار شهروندی
-
9.
مؤلف : کیارزم، آمنه ؛ فروزنده دهکردی، لطف الله ؛ محمودی میمند، محمد ؛ حسینی، میرزا حسن ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1399 - شماره 63 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 33 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکمدلسازی ساختاری تفسیریبهبود خرید آنلاین
-
10.
مؤلف : اکبرزاده، آیسان ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین و اردیبهشت 1399، دوره اول - شماره 1 (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریارزش ویژه برندمشتریاعتماد