الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 3 |
علوم اجتماعی 1 |
مدیریت 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
الف 1 |
العلمية - البحثية 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : محمدیاری، انسیه ؛ کیانی، احمدرضا ؛ صدری دمیرچی، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : رضائی شریف، علی ؛
مجلة:علوم روانشناختی»زمستان 1401 - شماره 119 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 2187 إلی 2198 )
الکلمات المفتاحية:تجربه زیستهباورهای ارتباطی ناکارآمد زناشوییزنان متعارض
-
2.
طراحی و ارزیابی عوامل موثر بر استقرار"فرهنگ کیفیت (QC) " در دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان)
كاتب مسؤول : سیدکلان، سیدمحمد ؛ مؤلف : زاهد، عادل ؛ معینی کیا، مهدی ؛ رضائی شریف، علی ؛
مجلة:مدیریت و چشم انداز آموزش»پاییز 1401 - شماره 13 ISC (25 صفحة - من 115 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:اعضای هیات علمیکارکنان دانشگاهدانشگاه فرهنگیانفرهنگ کیفیت
-
3.
كاتب مسؤول : رضائی شریف، علی ؛ مؤلف : صبحی قراملکی، ناصر ؛ پورعبدل، سعید ؛ ضرغام حاجبی، مجید ؛ بیکی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات روان شناختی»پاییز 1400، دوره هفدهم - شماره 68 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 110 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیری خاصانعطافپذیری روانشناختیدرمان پذیرش و تعهدخودنظمجویی تحصیلیاثربخشی درمان پذیرش و تعهددانشآموزانپژوهش
-
4.
كاتب مسؤول : چراغیان، حدیث ؛ مؤلف : کیانی، احمدرضا ؛ رضائی شریف، علی ؛ قمری گیوی، حسین ؛ مومنی، آریا ؛
مجلة:روانشناسی و روانپزشکی شناخت»فروردین و اردیبهشت 1400، سال هشتم - شماره 1 ISC (12 صفحة - من 122 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه کیفیاستراتژیهای تنظیم هیجانبیماریهای سایکوسوماتیک
-
5.
مؤلف : افقهی، اسماعیل ؛ رضائی شریف، علی ؛ برقی، عیسی ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»پاییز 1389 - شماره 53 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 143 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:معرفت شناسیعلوم کتابداری و اطلاع رسانیمعرفت شناسی فلسفی
-
6.
مؤلف : قاضی طباطبایی، محمود ؛ حجازی، الهه ؛ رضائی شریف، علی ؛
مجلة:بررسی مسائل اجتماعی ایران»تابستان 1389، دوره اول - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 113 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:نظریه کنترلپیوند با مدرسهدانش آموزان مقطع ابتدائیجنسیت