زرافشان، هادی/ 6 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تعلیم و تربیت استثنایی 3 |
مجلة پژوهش های علوم شناختی و رفتاری 1 |
مجلة روان شناسی کاربردی 1 |
مجلة کودکان استثنایی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 5 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 2 |
العلمية - النشرية 2 |
الف 1 |
-
1.
مؤلف : آبادی، فاطمه ؛ زرافشان، هادی ؛ محمدی، محمدرضا ؛ صادقی، میثم ؛ نژادی، جواد ؛ منصوری سپهر، روح الله ؛ كاتب مسؤول : مرادی، علیرضا ؛
مجلة:روان شناسی کاربردی»تابستان 1402 - شماره 66 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 142 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:شناخت اجتماعیاتیسمنظریه ذهن پایهنظریه ذهن مقدماتینظریه ذهن پیشرفته
-
2.
مؤلف : علیزاده، حمید ؛ حسین زاده، پناه علی ؛ گودرزی، علی محمد ؛ زرافشان، هادی ؛
مجلة:پژوهش های علوم شناختی و رفتاری»بهار و تابستان 1392 - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:بیشفعالیاختلال نارسایی توجهتوانایی سازماندهیحافظه دیداری– فضاییتصاویر پیچیده آندرهری.دانشگاه اصفهان
-
3.
مؤلف : زرافشان، هادی ؛ علیزاده، حمید ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»اردیبهشت 1391 - شماره 110 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 79 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:مشکلات ارتباطیدر خودماندگیروش های ارتباطی مکمل و جایگزینروش ارتباطی مبادله تصویر (پکس)
-
4.
مؤلف : زرافشان، هادی ؛ ارسلانی، اکرم ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»اردیبهشت 1391 - شماره 110 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 31 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:مهارت های اجتماعیداستان های اجتماعیافراد در خودمانده
-
5.
مؤلف : زرافشان، هادی ؛ علیزاده، حمید ؛ کاظمی، فرنگیس ؛ سعادت، مهرناز ؛ گودرزی، علی محمد ؛
مجلة:کودکان استثنایی»زمستان 1390 - شماره 42 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 309 إلی 320 )
الکلمات المفتاحية:روشهای ارتباطی مکمل و جایگزینروش ارتباطی مبادله تصویرمهارتهای ارتباطیدرخودماندگیکودکاندرخودماندهآموزشکودکان درخودمانده
-
6.
مؤلف : زرافشان، هادی ؛ ارسلانی، اکرم ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»تیرماه 1389- شماره 102 ISC (8 صفحة - من 25 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:کودکان درخودماندهکودکانکلاس درسسازماندهیکلاسبرنامهافراد درخودمانده