-
1.
مؤلف : کلانتریان، فرهاد ؛ تیرانداز، مصطفی ؛
مجلة:کار و جامعه»بهمن 1392 - شماره 165 (7 صفحة - من 43 إلی 49 )
-
2.
مؤلف : کلانتریان، فرهاد ؛ تیرانداز، حامد ؛
مجلة:کار و جامعه»اردیبهشت 1392 - شماره 156 (7 صفحة - من 41 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:مشتریرضایت مشتریرضایتمشتریانرضایتمندی مشتریرضایتمندی مشتریانسازمانکارکنانرضایت مشتریان
-
3.
مؤلف : کلانتریان، فرهاد ؛ تیرانداز، حامد ؛
مجلة:کار و جامعه»بهمن 1391 - شماره 153 (7 صفحة - من 4 إلی 10 )