الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 6 |
روانشناسی 4 |
مدیریت 4 |
علوم تربیتی 3 |
حوزه سلامت 1 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 19 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 3 |
العلمية - البحثية 1 |
-
11.
كاتب مسؤول : ترابیان، آتنا ؛ مؤلف : افکانه، صغری ؛ بنی سی، پریناز ؛
مجلة:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»شهریور 1401 - شماره 51 (14 صفحة - من 15 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:زوجینبهزیستی روانشناختیپذیرش و تعهدبهزیستی روانیدرمانآمار
-
12.
مؤلف : برنج فروش آذر، گیتی ؛ افکانه، صغری ؛ كاتب مسؤول : ناظم، فتاح ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»پاییز 1401، دوره سیزدهم - ویژه نامه (12 صفحة - من 48 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیباورهای فراشناختیتوانمندسازی روان شناختیصلاحیت حرفه ایارائه مدل
-
13.
مؤلف : دیانی نیا، عاطفه ؛ افکانه، صغری ؛ كاتب مسؤول : چناری، علیرضا ؛
مجلة:سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت»تابستان 1401، سال ششم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 404 إلی 415 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشسلامت سازمانینوآوری سازمانیسکوت سازمانی
-
14.
مؤلف : ترابیان، آتنا ؛ افکانه، صغری ؛ بنیسی، پریناز ؛
مجلة:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»تیر 1401 - شماره 49 (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:بهزیستی روانشناختیناگویی هیجانیتحمل پریشانیپذیرش و تعهدبهزیستی روانیزوجیندرمان
-
15.
مؤلف : شفاهی، سعید ؛ افکانه، صغری ؛ كاتب مسؤول : چناری، علیرضا ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»تابستان1401، دوره سیزدهم- شماره 2 (12 صفحة - من 298 إلی 309 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشآینده پژوهیدانشگاه آزاد اسلامی استان تهران
-
16.
مؤلف : برنج فروش آذر، گیتی ؛ افکانه، صغری ؛ كاتب مسؤول : ناظم، فتاح ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»تابستان1401، دوره سیزدهم- شماره 2(ویژه نامه) (12 صفحة - من 48 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیباورهای فراشناختیتوانمندسازی روان شناختیصلاحیت حرفه ایارائه مدل
-
17.
مؤلف : طرزی، محمد ؛ افکانه، صغری ؛ كاتب مسؤول : پارسا معین، کوروش ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1399 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science (9 صفحة - من 112 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:آموزش ضمن خدمتبرنامه آموزشیمدیرانکارکنانآموزشپژوهش
-
18.
كاتب مسؤول : افکانه، صغری ؛ مؤلف : شکوری شالدهی، عباس ؛
مجلة:مهارت های روانشناسی تربیتی»بهار 1389 - شماره 2 (11 صفحة - من 67 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:خدمات کتابخانهایروش تدریسمطالعه کتاب های غیر درسیمسابقات کتابخوانی
-
19.
مؤلف : افکانه، صغری ؛
مجلة:نوآوری های مدیریت آموزشی»بهار 1388 - شماره 14 (20 صفحة - من 29 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:هدف ازانجام پژوهش حاضرشناخت ومعرفی الگوهاوروش های فعال تدریس بـه منظـوربهره گیـری اسـتادان دانشگاه برای ترغیب دانشجویان به مطالعه کتاب های درسی می باشد.جامعه ی اماری این پژوهش رادانشجویان رشته علــوم انســانی دانشــگاه آزاداســلامی تشــکیل مــی دهدکــه ازمیــان آنــان ٥٤٠نفربــه روش تصــادفی انتخــاب شــده اند.ابزارپژوهش شامل یک پرسشنامه محقق ساخته است که بخانواده اجتماعی تدریسخانواده سیستم های رفتاری )می باشد.نتـایج بـه دسـت آمـده ازآمارتوصیفی وهمچنین آزمون tنشان می دهدازمنظردانشجویان بهره گیری ارالگوهای تـدریس وروش هـای فعـال درایجادانگیزه دانشجویان وهدایت آنان به مطالعه کتاب موثرخواهدبود. مطالعه کتابروش های تدریس ٢تدریسروش تدریسپردازش اطلاعاتروشبـهتـدریسدانشجویانکـه