مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش نامه ی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان 2 |
مجلة جستارهای زبانی 1 |
مجلة نوآوری های آموزشی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
ادبیات و زبانها 3 |
علوم تربیتی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
الف 2 |
ب 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : صدیقی فر، زهره ؛ مؤلف : حسینی، زهرا سادات ؛
مجلة:پژوهش نامه ی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان»پاییز و زمستان 1402 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 65 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری مشارکتییادگیری سنتیفارسی آموزان غیرایرانیمدل نظام خودانگیزشی دورنیهیادگیری زبان دومزبان دومانگیزشیزبانآموزانآموزش زبان فارسیاعتماد به نفسآزمون
-
2.
مؤلف : صدیقی فر، زهره ؛ خالقی زاده، شراره ؛
مجلة:جستارهای زبانی»فروردین و اردیبهشت 1397 - شماره 43 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 113 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای شناختیمهارت نوشتنراهبردهای جبرانیراهبردهای حافظهای
-
3.
مؤلف : صدیقی فر، زهره ؛ سجادی، شهره سادات ؛ علوم مقدم، سید بهنام ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»تابستان 1396 - شماره 62 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 105 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:خوانایی سنجیفارسی پایه ی هفتمفرمول خوانایی فوگفرای و فلش
-
4.
مؤلف : صدیقی فر، زهره ؛ حسینی، زهره سادات ؛ علوی مقدم، سید بهنام ؛
مجلة:پژوهش نامه ی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان»بهار و تابستان 1394، سال چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 79 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:خواندن و درک مطلبفارسی با اهداف ویژهفارسی آموزان غیرایرانیروش تکلیف محور