الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 2 |
حوزه سلامت 1 |
روانشناسی 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : آدینه وند، سعید ؛ شیردل، خیرالنسا ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»پاییز 1402، دوره نهم - شماره 3 (12 صفحة - من 37 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:افسردگیباورهای مثبتفراشناخت هاخودآگاهی شناختی
-
2.
كاتب مسؤول : آدینه وند، سعید ؛ مؤلف : شیردل، خیرالنسا ؛
مجلة:روانشناسی و علوم تربیتی در هزاره سوم»پاییز 1402 - شماره 28 (10 صفحة - من 188 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:افسردگیسبک های دلبستگیدانشجویان ترم اول
-
3.
كاتب مسؤول : شیردل، خیرالنسا ؛ مؤلف : میرزاییان، بهرام ؛ فخری، محمدکاظم ؛
مجلة:مهارت های روانشناسی تربیتی»پاییز 1397 - شماره 35 التصنيف C (Azad University (22 صفحة - من 15 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای یادگیریانگیزش پیشرفتسبک های اسنادیاهمال کاری تحصیلی
-
4.
مؤلف : شیردل، خیرالنسا ؛ میرزائیان، بهرام ؛ حسن زاده، رمضان ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1392 - شماره 36 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 99 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:انگيزش پيشرفتخود تنظيميراهبردهاي يادگيري خود تنظيم
-
5.
مؤلف : میرزائیان، بهرام ؛ حسن زاده، رمضان ؛ شیردل، خیرالنسا ؛
مجلة:نوآوری های مدیریت آموزشی»پاییز 1391 - شماره 28 (12 صفحة - من 77 إلی 88 )