مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های مدیریت منابع سازمانی 3 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
مجلة اندیشه مدیریت راهبردی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 6 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 4 |
العلمية - البحثية 2 |
-
1.
مؤلف : کلاتی، سیده رویا ؛ صابری، علی ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ باقری راغب، قدرت اله ؛ كاتب مسؤول : کردناییج، اسداله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1402، دوره سیزدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 153 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریاستراتژینوآوری استراتژیکصنعت فوتبالنوآوری در فوتبال
-
2.
مؤلف : جعفرپور، سپهر ؛ کردناییج، اسداله ؛ كاتب مسؤول : خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1402، دوره سیزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 105 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیهای توسعه نوآورینوآوریهای کشاورزیکشاورزی هوشمند اقلیمیتجزیهوتحلیل استراتژیکسیموس.
-
3.
كاتب مسؤول : شهابی، الهه ؛ مؤلف : کردناییج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 159 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت زنجیره تامینعوامل حیاتی موفقیتعوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تامینزنجیره توزیع دارویینظریهپردازی دادهبنیاد
-
4.
مؤلف : آرین، مریم ؛ منصوری موید، فرشته ؛ کردناییج، اسداله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1397، دوره هشتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:سبک زندگیقصد خرید مجددرضایتمندی از برندارزش لذتجویانه
-
5.
مؤلف : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ کردناییج، اسداله ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 13 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:شهرتمزیت رقابتیاعتبارتصویرروابط بیرونی مدیر و سازمان
-
6.
مؤلف : فلاح تفتی، سعید ؛ کردناییج، اسداله ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ جمالی افوسی، مجید ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1394 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 5 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:برنامهریزی راهبردیکارت امتیازی متوازناکوسیستم کسبوکاراکوسیستم کسب و کاراهداف راهبردی