-
1.
مؤلف : تکه ئی، عبدالقادر ؛ امیریان، احمد ؛
مجلة:تحقیقات جدید در علوم انسانی»زمستان 1395، دوره سوم - شماره 17 (20 صفحة - من 95 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبلوغ مدیریت دانشدستگاه های اطلاعاتیمدیریت دانشکارکنان
مؤلف : تکه ئی، عبدالقادر ؛ امیریان، احمد ؛
مجلة:تحقیقات جدید در علوم انسانی»زمستان 1395، دوره سوم - شماره 17 (20 صفحة - من 95 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبلوغ مدیریت دانشدستگاه های اطلاعاتیمدیریت دانشکارکنان