مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی پژوهشهای دینی، علوم اسلامی، فقه و حقوق در ایران و جهان اسلام 1 |
مجلة پژوهش های علوم مدیریت 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
عالمي 1 |
-
1.
مؤلف : راموز، نجمه ؛ كاتب مسؤول : طاهری، نجمه ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 1 (18 صفحة - من 334 إلی 351 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برندمالکیت روانی برنداجتماع برندعجین شدن مشتریان
-
2.
كاتب مسؤول : کویری خنامان، حانیه ؛ مؤلف : طاهری، نجمه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی پژوهشهای دینی، علوم اسلامی، فقه و حقوق در ایران و جهان اسلام»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای دینی، علوم اسلامی، فقه و حقوق در ایران و جهان اسلام التصنيف عالمي (10 صفحة - من 2098 إلی 2107 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانرمان تهاجم فرهنگی جوان جامعه اسلامی