جهانشاهی، امید/ 4 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات ماهواره و رسانه های جدید 2 |
مجلة مدیریت رسانه 1 |
مجلة مطالعات رسانه ای 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم سیاسی 2 |
مدیریت 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : بین لین، تزو ؛ لی، ین یی ؛ دنگ، فنگ ؛ لی، لینگ ؛ مترجم : جهانشاهی، امید ؛
مجلة:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»زمستان 1398 - شماره 21 (28 صفحة - من 161 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:مصرفوب 2.0سواد رسانه ای جدیدتولید و مصرف کردن
-
2.
مؤلف : نظری، اعظم ؛ جهانشاهی، امید ؛ خجسته، حسن ؛
مجلة:مدیریت رسانه»تیر 1398 - شماره 45 (12 صفحة - من 19 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیمدل دنیسونصداوسیمای مرکز گلستان
-
3.
مؤلف : شریفی، مهدی ؛ عارف، احسا ؛ كاتب مسؤول : جهانشاهی، امید ؛
مجلة:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»بهار و تابستان 1398 - شماره 18 و 19 (26 صفحة - من 5 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:سواد دیجیتالپیام رسان های موبایلیخبرنگاری شبکهایاطلاع - سرگرمیاخبار صداوسیما
-
4.
مؤلف : جهانشاهی، امید ؛ آقامحسنی، وحید ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار و تابستان 1395 - شماره 32 و 33 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (11 صفحة - من 59 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:تلویزیونسازمانهای رسانهایرسانههای اجتماعیچند صفحه نمایشی شدنمصرف تلویزیونی