مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت اطلاعات و دانش شناسی 2 |
مجلة بازیابی دانش و نظامهای معنایی 2 |
مجلة ادکا 1 |
مجلة تعامل انسان و اطلاعات 1 |
مجلة مطالعات فرهنگی و ارتباطات 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 5 |
علوم اجتماعی 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : علی پور، امید ؛ ضیایی، ثریا ؛ حقیرالسادات، سیدجمال ؛
مجلة:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»تابستان 1398 - شماره 19 ISC (21 صفحة - من 17 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشکتابخانههای عمومیخودکارآمدیعزت نفسارزیابی شناختی
-
2.
مؤلف : افتخار، زهره ؛ ضیایی، ثریا ؛ شریف مقدم، هادی ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»زمستان 1397 - شماره 53 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 285 إلی 303 )
الکلمات المفتاحية:حوزه های علمیهاطلاع یابیفناوری های اطلاعاتیاستان فارس و استان بوشهر
-
3.
مؤلف : ضیایی، ثریا ؛ بهرامی، سارا ؛ موسی چمنی، اعظم ؛
مجلة:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»پاییز 1397 - شماره 16 ISC (18 صفحة - من 103 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریدانشگاه پیام نورکتابخانههای دانشگاه رازیرشد سازمانی کتابخانههای دانشگاهیدانشگاه آزاد و دانشگاه علوم پزشکی
-
4.
مؤلف : سروری، محمد ؛ موسوی چلک، افشین ؛ ضیایی، ثریا ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1396- شماره 16 ، ب (Ministry of Science (11 صفحة - من 64 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیکتابدارانهوش هیجانیcritical thinkingemotional intelligencelibrariansNational Library of Iranکتابخانه ملی و مرکز اسناد ایران
-
5.
مؤلف : سعیدی، معصومه ؛ ضیایی، ثریا ؛ بیرانوند، علی ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»پاییز 1396، سال چهارم - شماره 3 (13 صفحة - من 93 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:بیرجندمطالعه غیردرسیمیزان مطالعهفضایمجازیدانشآموزان دوره اول متوسطه
-
6.
مؤلف : ضیایی، ثریا ؛ رنجگرکرجان، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»پاییز 1395، سال سوم - شماره 3 (10 صفحة - من 75 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات عمومیلایب کوال (مدل)کتابخانه عمومی مرکزی تبریزتبریز
-
7.
مؤلف : شریفی نیا، علی اصغر ؛ ضیایی، ثریا ؛
مجلة:ادکا»پاییز 1395 - شماره 3 (15 صفحة - من 26 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریکاراییمزیت رقابتی در کتابخانهپاسخگویی به مراجعان