-
1.
مؤلف : سعید نهایی، وحید ؛ صالح محمد علی نژاد، فرشاد ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1384 - شماره 9 و 10 ISC (10 صفحة - من 77 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:روششناسیتحقیقات بازاریابیروشهای کیفیمورد پژوهیپارادایمارزیابیشاخصمعیارواقعگرااعتبار
مؤلف : سعید نهایی، وحید ؛ صالح محمد علی نژاد، فرشاد ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1384 - شماره 9 و 10 ISC (10 صفحة - من 77 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:روششناسیتحقیقات بازاریابیروشهای کیفیمورد پژوهیپارادایمارزیابیشاخصمعیارواقعگرااعتبار