فضلینژاد، پدرام/ 2 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
-
1.
كاتب مسؤول : اصانلو، بهاره ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ فضلینژاد، پدرام ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 129 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریبرندسازی داخلیبرندگراییعملکرد مشتریکارکنانسازمان
-
2.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ قبهای، محسن ؛ فضلینژاد، پدرام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 32 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 105 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:دانشبرندگراییارزش ویزه داخلی برندتعهد داخلی نسبت به برند