غفرانی، عاطفه/ 4 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات آموزشی و آموزشگاهی 1 |
مجلة پژوهش های کاربردی روان شناختی 1 |
مجلة فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی 1 |
مجلة تعلیم و تربیت 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 3 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
-
1.
كاتب مسؤول : نارنجی ثانی، فاطمه ؛ مؤلف : شاه حسینی، محمد علی ؛ غفرانی، عاطفه ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1402 - شماره 52 ، A (Azad University/ISC (21 صفحة - من 132 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهرویکرد ترکیبیمرور نظاممندنظام یاددهی-یادگیریاطلاعاتیادگیری ترکیبیپژوهشدانشBlended Learningدانشجویان
-
2.
مؤلف : حجازی، الهه ؛ غفرانی، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : نارنجی ثانی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»پاییز 1400، سال دوازدهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 105 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانیادگیری ترکیبیپساکرونامولفههای روانشناختیمؤلفههایپژوهشانگیزشیشناساییمهارت
-
3.
مؤلف : خنیفر، حسین ؛ كاتب مسؤول : غفرانی، عاطفه ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»پاییز 1399 - شماره 24 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 24 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:تحول دیجیتالفرایند یاددهی- یادگیریصلاحیت دیجیتالدانشجومعلمانفرایند یاددهیمعلماندیجیتالدانشجویانفاواآموزش
-
4.
مؤلف : نادریبنی، ناهید ؛ خنیفر، حسین ؛ غفرانی، عاطفه ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»زمستان 1397 - شماره 136 ، ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 153 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:آسیبشناسیمدیریتمدرسه هوشمندسیستم فنی| اجتماعی