-
1.
مؤلف : زکاوتی کادیجانس، سمیه ؛ تیموری، دکتر نازنین ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 27 (36 صفحة - من 231 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد آمیخته بازاریابیجهانی شدن و عملکرد صادرات
مؤلف : زکاوتی کادیجانس، سمیه ؛ تیموری، دکتر نازنین ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 27 (36 صفحة - من 231 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد آمیخته بازاریابیجهانی شدن و عملکرد صادرات