قربی، سیده سمیه/ 4 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی 2 |
مجلة پژوهش های پیشرفت و تعالی 1 |
مجلة مدیریت فردا 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ج 1 |
-
1.
مؤلف : رحمان سرشت، حسین ؛ كاتب مسؤول : قربی، سیده سمیه ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز 1401 - شماره 72 ، ج (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 164 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:نظریه اقتضاییسامانه کنترل مدیریتانتخابهای راهبردی
-
2.
كاتب مسؤول : قربی، سیده سمیه ؛ مؤلف : اکبری اره کمری، محمد ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 ، A+ (Azad University (19 صفحة - من 111 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدهویت اجتماعیبازاریابی شبکههای اجتماعیارتباط اجتماعی پایدار
-
3.
كاتب مسؤول : باغبان، مهدی ؛ مؤلف : قربی، سیده سمیه ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1400 - شماره 7 (15 صفحة - من 50 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:روششناسی کیفیاثبات گراییپست مدرنیستداده بنیادبنیادپژوهشنظریهنظرینظریه دادهبنیادکدگذاریروشروششناسیپژوهشگر
-
4.
كاتب مسؤول : قربی، سیده سمیه ؛ مؤلف : قاسمی نامقی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 ، C (Azad University (12 صفحة - من 61 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبازاریابی چریکیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی