مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های کاربردی روان شناختی 2 |
مجلة پژوهشهای کیفی در علوم رفتاری 1 |
مجلة اندازه گیری تربیتی 1 |
مجلة نوآوری های آموزشی 1 |
مجلة پژوهش در برنامه ریزی درسی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 4 |
روانشناسی 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 3 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : حسینی دهشیری، افضل السادات ؛ مؤلف : کشاورزیان، صادق ؛ نظامی، مینا ؛ امیریان، سیده خدیجه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»زمستان 1401، سال سیزدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 20 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تجارب زیستۀ مربیانکارگاه تربیت مربی خلاقیتخلاقیتمربیمربیان
-
2.
كاتب مسؤول : خسروی، رحمت اله ؛ مؤلف : نظامی، مینا ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1401 - شماره 75 التصنيف A (Azad University/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:دوره ابتداییآموزش و یادگیری مجازیتعامل والد-فرزند و تعامل والد-معلممعلموالدینمجازیمادرمضمونپژوهش
-
3.
مؤلف : نظامی، مینا ؛ صدری، مهدی ؛ اکبری مقدم کاخکی، مطهره ؛ كاتب مسؤول : حاج حسینی، منصوره ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»بهار 1401، سال سیزدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 129 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:سرمایههای روانشناختینیازهای اساسی روانشناختیسواد یادگیری مادامالعمرنیازهای روانشناختی
-
4.
مؤلف : نظامی، مینا ؛ حجازی موغاری، الهه ؛ كاتب مسؤول : صدری، مهدی ؛
مجلة:پژوهشهای کیفی در علوم رفتاری»بهار و تابستان 1401 ، سال اول - شماره 1 (9 صفحة - من 53 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:نظام آموزشیمدارس ابتداییآموزش منش
-
5.
تحلیل چندسطحی رابطه انگیزش تحصیلی، ادراک دانشآموزان از جو مدرسه و احساس کارآمدی و رضایت شغلی معلمان
مؤلف : نظامی، مینا ؛ حجازی، الهه ؛ كاتب مسؤول : نقش، زهرا ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»بهار 1400- شماره 77 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 131 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش تحصیلیادراک دانشآموزان از جو مدرسهرضایت شغلی و کارآمدی معلمان
-
6.
مؤلف : نظامی، مینا ؛ حجازی، الهه ؛ كاتب مسؤول : نقش، زهرا ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»پاییز 1398 - شماره 37 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 169 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:رواسازیاعتبار یابیساختار عاملی تاییدیسیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه دلاویر