بیرامی جغناب، لیلا/ 2 مقالة
-
1.
مؤلف : بیرامی جغناب، لیلا ؛ کریمی، جواد ؛ حسینی، مریم ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1398 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 29 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات رسانه ایتناسب فعالیتتعداد برند
-
2.
كاتب مسؤول : بنار، نوشین ؛ مؤلف : بیرامی جغناب، لیلا ؛ گوهررستمی، حمیدرضا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1398 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 25 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابی سبزوفاداری به برندعشق به برندتبلیغات دهان به دهان