درتاج، فریبرز/ 8 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 4 |
حوزه سلامت 2 |
علوم تربیتی 1 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 8 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 2 |
ب 2 |
د 1 |
الف 1 |
-
1.
مؤلف : ذوالفقاریان، فاطمه ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ شیوندی چلیچه، کامران ؛ اخوان تفتی، مهناز ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:علوم روانشناختی»اسفند 1402- شماره 132 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 2489 إلی 2501 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای جبرانی شناختیراهبردهای واجشناختینارساخوانی
-
2.
مؤلف : رادنیا، مهدیه ؛ نصرالهی، بیتا ؛ کاشانی وحید، لیلا ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت»تابستان 1401، سال ششم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 142 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:ذهنآگاهیاﺣﺴﺎس اﻧﺴﺠﺎمسازگاری زناشوییخردمندیخردمندی, سازگاری زناشویی, احساس انسجام, ذهنآگاهی
-
3.
مؤلف : سهرابی، زهرا ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»تابستان 1399 - شماره 64 التصنيف A+ (Azad University/ISC (10 صفحة - من 401 إلی 410 )
الکلمات المفتاحية:خود دلگرمسازیلغزش شناختیترس از ارزیابی منفی
-
4.
مؤلف : درتاج، فریبرز ؛ حسنوند، فضل الله ؛ موسوی، سیدعلی ؛ كاتب مسؤول : دانش پایه، مسلم ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»بهار 1399 - شماره 55 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 133 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:سبکهای مقابلهایتحلیل عاملی تاییدیتحلیل عاملی اکتشافیاپیدمی کرونا
-
5.
مؤلف : جوادی علمی، لیلا ؛ دلاور، علی ؛ درتاج، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : اسدزاده، حسن ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1399 - شماره 14 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیسرزندگی تحصیلیاشتیاق تحصیلیتدریس تحولآفرین
-
6.
مؤلف : داودی، مریم ؛ اسدزاده، حسن ؛ دلاور، علی ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:پژوهشنامه مددکاری اجتماعی»پاییز 1398 - شماره 21 التصنيف د (Ministry of Science (27 صفحة - من 1 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:خودشناسی انسجامیمدیریت استرسچشم انداز زماندانش آموزان غربت
-
7.
كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛ مؤلف : طاهری، فرناز ؛ دلاور، علی ؛
مجلة:مطالعات روان شناختی»زمستان 1397، دوره پانزدهم - شماره 57 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 157 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:استرس تحصیلیفرسودگی تحصیلیذهنآگاهیمشارکت تحصیلی
-
8.
مؤلف : حداد رنجبر، سمیه ؛ درتاج، فریبرز ؛ دلاور، علی ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ كاتب مسؤول : سعدی پور، اسماعیل ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1397، دوره یازدهم - شماره 1 ISC (9 صفحة - من 109 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:هیجانهای تحصیلیرویکرد شناختی- رفتاریرفتارهای خودشکن