رسولی، مصطفی/ 2 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای 2 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ملی 2 |
-
1.
كاتب مسؤول : رسولی، مصطفی ؛
مؤتمر:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای التصنيف ملی (10 صفحة - من 2251 إلی 2260 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات مدلهای ارزیابی شاخص ارزیابی سروکوال
-
2.
كاتب مسؤول : رسولی، مصطفی ؛
مؤتمر:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای التصنيف ملی (9 صفحة - من 2261 إلی 2269 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات رضایت مشتری صنعت بانکداری تحلیل عاملی و مدل¬یابی معادلات ساختاری