مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة علوم روانشناختی 14 |
مجلة جامعه شناسی آموزش و پرورش 1 |
مجلة مطالعات آموزش و یادگیری 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 14 |
علوم تربیتی 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 16 |
-
1.
مؤلف : محمدی شمیرانی، سمانه ؛ درتاج، فریبرز ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ فلسفی نژاد، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : سعدی پور، اسماعیل ؛
مجلة:علوم روانشناختی»بهار (خرداد) ، سال ۱۴۰۰ - شماره 99 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 353 إلی 363 )
الکلمات المفتاحية:آموزش تاب آوری مبتنی بر بازیکودکان تحت سرپرستی بهزیستی.پرخاشگری
-
2.
مؤلف : رستمی، امیرمسعود ؛ ابوالمعالی، خدیجه ؛ درتاج، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : احدی، حسن ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1400 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science (11 صفحة - من 342 إلی 352 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانآموزش صلحسرمایههای روانشناختی
-
3.
مؤلف : مرادی، مرضیه ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ درتاج، فریبرز ؛ حکیم زاده، رضوان ؛ كاتب مسؤول : افروز، غلامعلی ؛
مجلة:علوم روانشناختی»زمستان (اسفند) ، سال ۱۳۹۹ - شماره 96 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 1581 إلی 1591 )
الکلمات المفتاحية:آموزش متون خواندن کاربردیتوانش خواندن و نشانگان داون
-
4.
مؤلف : درتاج، فریبرز ؛ دلاور، علی ؛ نوابی نژاد، شکوه ؛ مردانی راد، مژگان ؛ كاتب مسؤول : آقاجانی، فرنوش ؛
مجلة:علوم روانشناختی»زمستان (بهمن) ، سال ۱۳۹۹ - شماره 95 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 1389 إلی 1399 )
الکلمات المفتاحية:خودانتقادیشکست عاطفیپذیرش و تعهدتحلیل روابط متقابل
-
5.
مؤلف : مام شریفی، پیمان ؛ درتاج، فریبرز ؛ حق محمدی شراهی، قباد ؛ سهی، مجید ؛ كاتب مسؤول : کورانی، زینب ؛
مجلة:علوم روانشناختی»زمستان (دی) ، سال ۱۳۹۹ - شماره 94 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 1219 إلی 1229 )
الکلمات المفتاحية:باورهای فراشناختیپنج عامل بزرگ شخصیتهیجان خواهیآمادگی به اعتیاد
-
6.
مؤلف : موسوی، سید اقدس ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:علوم روانشناختی»پاییز (آبان) ، سال ۱۳۹۹ - شماره 92 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 999 إلی 1010 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانانگیزش تحصیلیپایگاه اجتماعی - اقتصادیتنظیم شناختی هیجانخودناتون سازی
-
7.
مؤلف : سلیمانی خشاب، عباسعلی ؛ سعدیپور، دکتر اسماعیل ؛ دلاور، دکتر علی ؛ شیوندی چلیچه، دکتر کامران ؛ كاتب مسؤول : درتاج، دکتر فریبرز ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 79 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 110 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:اختلال خاص یادگیری ریاضیبسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختیحل مسئله کلامی ریاضیکارکردهای شناختیراهبردهای شناختی و فراشناختیدانشآموزانآزمونپردازش اطلاعات
-
8.
مؤلف : درویش دماوندی، زهرا ؛ قنبری هاشم آبادی، بهرام علی ؛ دلاور، علی ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:علوم روانشناختی»تابستان (شهریور) ، سال ۱۳۹۹- شماره 90 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 787 إلی 797 )
الکلمات المفتاحية:نظمجویی شناختی هیجانقصه درمانی مبتنی بر کنشهای اجرایی روزمرهاختلال نارسایی توجه / بیشفعالی
-
9.
مؤلف : باغبان پرشکوهی، علیرضا ؛ باقری، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:علوم روانشناختی»تابستان (تیر) ، سال ۱۳۹۹ - شماره 88 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 521 إلی 528 )
-
10.
مؤلف : میرزایی فندخت، امید ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ دلاور، علی ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:علوم روانشناختی»بهار (خرداد) ، سال ۱۳۹۹- شماره 87 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 299 إلی 311 )
الکلمات المفتاحية:بهزیستی تحصیلیمحیط حامی خودپیروینیازهای اساسی روانشناختی