درتاج، فریبرز/ 16 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة علوم روانشناختی 14 |
مجلة جامعه شناسی آموزش و پرورش 1 |
مجلة مطالعات آموزش و یادگیری 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 14 |
علوم تربیتی 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 16 |
-
11.
مؤلف : بهاروند، وحید ؛ نصری، صادق ؛ نصرالهی، بیتا ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:علوم روانشناختی»بهار (اردیبهشت) ، سال ۱۳۹۹ - شماره 86 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 203 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:درمان شناختی رفتاریاسترس پس از سانحههیپنوتراپی شناختیحساسیتزدایی از طریق حرکت چشم و بازپردازش مجدد
-
12.
مؤلف : منصوری، زهره ؛ باقری، فریبرز ؛ ابوالمعالی، خدیجه ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:علوم روانشناختی»بهار (فروردین) ، سال ۱۳۹۹ - شماره 85 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 81 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:سبک های دلبستگیصمیمیت زناشوییتعهدعشق ورزی
-
13.
مؤلف : صادقزاده، رقیه ؛ درتاج، فریبرز ؛ منشيی، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : احدی، حسن ؛
مجلة:علوم روانشناختی»تابستان (شهریور) ، سال ۱۳۹۸ - شماره 78 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 659 إلی 666 )
الکلمات المفتاحية:درمان شناختی رفتاریدرمان فراشناختیوابستگی به شبکه اجتماعی مجازی
-
14.
مؤلف : کوهپایهزاده، فاطمه ؛ درتاج، فریبرز ؛ اسکندری، حسین ؛ فرخی، نورعلی ؛ كاتب مسؤول : معتمدی، عبدالله ؛
مجلة:علوم روانشناختی»تابستان (مرداد) ، سال ۱۳۹۸ - شماره 77 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 509 إلی 517 )
الکلمات المفتاحية:برنامه آموزشیامیدمعنادرمانینشاطمعلمان سالمند
-
15.
مؤلف : خرمی، فاطمه ؛ کیامنش، علیرضا ؛ درتاج، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : سیف، علی اکبر ؛
مجلة:علوم روانشناختی»پاییز (آذر) ، سال ۱۳۹۷ - شماره 69 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 531 إلی 536 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانخودنظم جوییبازخورد نسبت به مدرسه
-
16.
مؤلف : آقایی، زهرا سادات ؛ درتاج، فریبرز ؛ اسدزاده، حسن ؛ كاتب مسؤول : حاتمی، حمیدرضا ؛
مجلة:علوم روانشناختی»پاییز (آبان) ، سال ۱۳۹۷ - شماره 68 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 509 إلی 514 )
الکلمات المفتاحية:زوجیندرمان مبتنی بر پذیرش و تعهدنظمجویی هیجاندرمان راهحل محور