الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 60 |
علوم تربیتی 44 |
حوزه سلامت 9 |
میان رشته ای 8 |
علوم اجتماعی 5 |
مدیریت 2 |
تربیت بدنی 1 |
علوم سیاسی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
علوم قرآن و حدیث 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 131 |
English 1 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 41 |
العلمية - البحثية 37 |
الف 7 |
د 3 |
ج 2 |
-
91.
مؤلف : سلیمانی، مجید ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ اسدزاده، حسن ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1395، سال ششم - شماره 4 ISC (18 صفحة - من 127 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزاناحساس تنهاییسلامت روانشبکههای اجتماعی مجازیاهمالکاری تحصیلیمیزان استفاده از شبکههای اجتماعیسلامت روان دانشآموزان
-
92.
مؤلف : امرایی، عاطفه ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : اسدزاده، حسن ؛
مجلة:مطالعات پیش دبستان و دبستان»تابستان 1395 - شماره 4 (19 صفحة - من 35 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:افت تحصیلیبرنامه ی درسی پنهانتعامل معلم و دانش آموزدانشآموزانمعلمپژوهشمؤلفههای برنامه درسی پنهانمدرسهرابطهکلاس
-
93.
مؤلف : عباسی اصل، رویا ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ اسدزاده، حسن ؛
مجلة:رویکردهای نوین آموزشی»بهار و تابستان 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری مشارکتیمهارت های اجتماعیگروه های پیشرفت تیمی دانش آموزانجیگ ساوباهم آموختنروش یادگیری مشارکتیدانشآموزانکلاس
-
94.
شبکههای اجتماعی مجازی و نقش آن در پیشبینی اهمالکاری تحصیلی، احساس تنهایی و سلامتروان دانشآموزان
كاتب مسؤول : سلیمانی، مجید ؛ مؤلف : سعدی پور، اسماعیل ؛ اسدزاده، حسن ؛
مجلة:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»بهار 1395، دوره ششم - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 61 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:احساس تنهاییسلامت روانشبکههای اجتماعی مجازیاهمالکاری تحصیلی
-
95.
مؤلف : سلطان نژاد، سمیه ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ اسدزاده، حسن ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»زمستان 1394 - شماره 38 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية: اهمالکاریخودناتوانسازیسبکهای فرزندپروری ادراک شده
-
96.
مؤلف : رادمنش، عصمت ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ اسدزاده، حسن ؛
مجلة:پژوهشنامه تربیتی»زمستان 1394 - شماره 45 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University/ISC (14 صفحة - من 43 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیمهارت اجتماعیرابطه معلم_شاگرد
-
97.
مؤلف : رضائی، لیلا ؛ احدی، حسن ؛ اسدزاده، حسن ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»پاییز 1394 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 34 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزان متوسطهسبک های یادگیری کلبانگیزش پیشرفت
-
98.
مؤلف : ذبیحی، رزیتا ؛ اسدزاده، حسن ؛ حسین مردي، نرگس ؛
مجلة:تعالی مشاوره و روان درمانی»تابستان 1394- شماره 14 (22 صفحة - من 52 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:موسیقیتمرکز دیداریتمرکز شنیداریتوجه و تمرکزمهارتهایاجتماعیکودکانآزمونشنیداری
-
99.
مؤلف : رضائی، لیلا ؛ احدی، حسن ؛ اسدزاده، حسن ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»تابستان 1394 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیانگیزش پیشرفتابعاد الگوی یادگیریپردازش اطلاعات
-
100.
مؤلف : جوشقانی، نسرین ؛ اسد زاده، حسن ؛ جراره، جمشید ؛ خوش کنش، ابوالقاسم ؛ محمدی آریا، علیرضا ؛
مجلة:مشاوره شغلی و سازمانی»بهار 1394 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 108 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی های شخصیتیتعارض شغلی خانوادگیتسهیل شغلی خانوادگی