-
1.
مؤلف : احدي، فرهاد ؛ تصاعديان، بابك ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1402، دوره جدید - شماره 60 (14 صفحة - من 347 إلی 360 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهی برند
مؤلف : احدي، فرهاد ؛ تصاعديان، بابك ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1402، دوره جدید - شماره 60 (14 صفحة - من 347 إلی 360 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهی برند