مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشهای بازاریابی اسلامی 1 |
مجلة پژوهش نامه علم سنجی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
الف 1 |
-
1.
مؤلف : رضائی، مسلم ؛ نایب زاده، شهناز ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجلة:پژوهش نامه علم سنجی»بهار و تابستان 1403 - شماره 19 ، الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 203 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:علم سنجیخوشه بندینقشه علمیجایگاه سازی برندتحلیل هم واژگانی
-
2.
مؤلف : رضائی، مسلم ؛ نایب زاده، شهناز ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (19 صفحة - من 15 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:مرور سیستماتیکتحلیل محتوای کیفیجایگاهسازی برندمصرفکننده مسلمان