کلمة المفتاح ابعاد بازاریابی کارآفرینانه / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ پشا آبادی، میکاییل ؛ عطایی، مهدی ؛ حیاتی، بهزاد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 601 إلی 620 )
الکلمات المفتاحية:انعطاف پذیریچابکی سازمانیبازاریابی کارآفرینانهابعاد بازاریابی کارآفرینانهکارآفرینیبازاریـابی
-
2.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ قره چه، منیژه ؛ عطایی، مهدی ؛ پشاآبادی، میکاییل ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»تابستان 1393 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 327 إلی 347 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد بازاریابی کارآفرینانهعملکرد شناسه تجاریمؤسسات کوچک و متوسط آموزشیکارآفرینیبازاریابی کارآفرینانه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة توسعه کارآفرینی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)