کلمة المفتاح اختلالهای یادگیری / (19 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دان کراننبرگر ؛ مترجم : علیزاده، حمید ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»خرداد و تیر 1384 - شماره 42 و 43 ISC (8 صفحة - من 2 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:اختلالاختلالهای یادگیریکودکاختلال خواندنناتوانیهای یادگیری غیرکلامیارزیابیاطلاعاتنارسایینوشتنهوش
-
2.
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»دی 1385 - شماره 61 ISC (2 صفحة - من 1 إلی 2 )
الکلمات المفتاحية:کودکان با نیازهای ویژهارسالاختلالپژوهشفارسیاختلالهای یادگیریپژوهشگر
-
3.
مجلة:روان شناسی کاربردی»بهار و تابستان 1387 - شماره 6 و 7 ISC (3 صفحة - من 592 إلی 594 )
الکلمات المفتاحية:اطلاعاتکتابرواناختلالهای یادگیریکودکانفلج مغزیسوءمصرف موادروانشناسی
-
4.
مؤلف : علیزاده، حمید ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»تیر 1387 - شماره 79 ISC (1 صفحة - من 1 إلی 1 )
الکلمات المفتاحية:اختلالهای یادگیریسخن سردبیرارزیابیآموزشدرمان
-
5.
مؤلف : کاننبر گرودان ؛ مترجم : علیزاده، حمید ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»تیر 1387 - شماره 79 ISC (11 صفحة - من 2 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:اختلالاختلالهای یادگیریکودکاختلال خواندناطلاعاتناتوانیهای یادگیری غیرکلامیارزیابیحافظهنارسایینوشتن
-
6.
مؤلف : سلیشی زیلکه ؛ مترجم : عرفانی، نصر الله ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»تیر 1387 - شماره 79 ISC (18 صفحة - من 18 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:کودکاناختلال ریاضیاتعملکرداختلالهای یادگیریدانشآموزان
-
7.
مؤلف : سواری، کریم ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»تیر 1387 - شماره 79 ISC (10 صفحة - من 36 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:اختلال املااختلالدرماننوشتناختلالهای یادگیریدانشآموزانکودک
-
8.
مؤلف : گیل ام. موریسون ؛ مریت ای. کاسدن ؛ مترجم : سیفی، محسن ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»تیر 1387 - شماره 79 ISC (20 صفحة - من 68 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:مخاطرهاختلالهای یادگیرینوجوانانتابآوریمدرسهکودکانعوامل مخاطرهآمیزبزرگسالیخانوادهترک تحصیل
-
9.
معرّف : کلانتری خاندانی، جمیله ؛
مجلة:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»پاییز 1387 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (1 صفحة - من 88 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:پایگاههای اطلاعاتیاختلالهای یادگیریمربیان
-
10.
مؤلف : حبیبی، مجتبی ؛
مجلة:روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران»پاییز 1391 ، سال هیجدهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (7 صفحة - من 195 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:حساسیتویژگیاختلالهای یادگیریمقیاس تجدیدنظرشده هوشی وکسلر کودکان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- د (1 مقالة)