کلمة المفتاح اخلاق اسلامی در کسب و کار / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : منیرزاده، الهه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های کاربردی در علوم انسانی و علوم اسلامی»مجموعه مقالات همایش علمی پژوهشی پژوهشهای کاربردی در علوم انسانی و علوم اسلامی - جلد 2 التصنيف منطقه ای (15 صفحة - من 235 إلی 249 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق اخلاق اسلامی در کسب و کار اخلاق در بازاریابی تبلیغات
-
2.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ حراقی، مسعود ؛
مؤتمر:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستين کنگره بينالمللي علوم انساني اسلامي - جلد 3 (26 صفحة - من 235 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقتبلیغاتاخلاق اسلامی در کسب و کاراخلاق در بازاریابیبازاریابیاسلامیمشتریزناناقتصادمحصولاتمشتریانفروش
-
3.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ حراقی، مسعود ؛
مؤتمر:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی - جلد 3 التصنيف عالمي (26 صفحة - من 235 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق اخلاق اسلامی در کسب و کار اخلاق در بازاریابی تبلیغات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر منطقه ایی (1 مقالة)