کلمة المفتاح ادراک از برند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : احمدی، مژگان ؛ قلی پور سلیمانی، علی ؛ دل افروز، نرگس ؛ شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»پاییز و زمستان 1400 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science (12 صفحة - من 356 إلی 367 )
الکلمات المفتاحية:رفتار اجتماعیخرید مصرفکنندهادراک از برند
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جامعه شناسی آموزش و پرورش 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)