کلمة المفتاح ارزش ویژه برند درون سازمانی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
نقش ارزش ویژه برند درون سازمانی در رضایت مشتری، مطالعه نقش میانجی رفتار شهروندی برند و رضایت کارکنان
كاتب مسؤول : سنگری، نگین ؛ مؤلف : علیزاده بلوکانی، ژاله ؛
مجلة:مطالعات رفتار سازمانی»بهار 1397 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 81 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرضایت کارکنانرفتار شهروندی برندارزش ویژه برند درون سازمانی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار سازمانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (1 مقالة)