کلمة المفتاح استراتژی های بازاریابی سبز / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بشیرخداپرستی، رامین ؛ مهدیخانی، رسول ؛
مجلة:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1395 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 193 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتحفاظت از محیط زیستعملکرد بازارعملکرد عملیاتیعملکرد اقتصادیاستراتژی های بازاریابی سبزتصویرسازمانی
-
2.
مؤلف : عزیزی، علیرضا ؛ طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (13 صفحة - من 199 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برند سبزمحصولات سبزاستراتژی های بازاریابی سبزقصد خرید سبز
-
3.
كاتب مسؤول : جباری زاویه، علی ؛
مجلة:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 3 (7 صفحة - من 10 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید سبزاستراتژیهای بازاریابی سبزنگرشهای زیست محیطی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)