کلمة المفتاح اعتماد به محصول / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : تقی پوریان، محمد جواد ؛ مؤلف : کثیری، سحر ؛ شکیبا، احمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1399، سال پانزدهم - شماره 48 التصنيف B (Azad University (13 صفحة - من 33 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به فروشندهاعتماد به محصولشبکههای اجتماعی موبایلینیت خرید خریداران
-
2.
مؤلف : ناصر نصیر، اکبر ؛ مارکوسیان، شوبرت ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1395 - شماره 5 (9 صفحة - من 80 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به فروشندهاعتماد به محصولریسک ادراکشده و رفتار خرید آنلاینریسکاعتماد مشتریاعتماد مشتریان