کلمة المفتاح الزامات بازاریابی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شیروانی، طهماسب ؛ مؤلف : زهره وندیان، کریم ؛ اسمعیلی، محسن ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1402 - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 45 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:توسعه اقتصادیقابلیت بازاریابیراهبردهای مدیریتیالزامات بازاریابی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)