کلمة المفتاح الگوی خرید / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دادی، نورالدین اله ؛ زاهدی، محمد جواد ؛ نایبی، هوشنگ ؛ صداقت زادگان، شهناز ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی ایران»پاییز 1394، دوره نهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 27 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیسبک زندگیالگوی گذران فراغتالگوی بازنمایی بدنالگوی خرید
-
2.
مؤلف : قیاسی، رضا ؛ اهی، پرویز ؛ برخوردار، شهرزاد ؛ هادیپور، بهزاد ؛
مجلة:پژوهش های انتظامی - اجتماعی زنان و خانواده»بهار و تابستان 1398، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 62 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:مصرف فرهنگیاوقاتفراغتسبکزندگیهویتدینیمدیریتبدنالگویخریدالگویتغدیه
-
3.
كاتب مسؤول : امیرپورسعید، محمّدعلی ؛ مؤلف : سیفی، بهناز ؛ رضایی، احمد ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»زمستان 1400 - شماره 53 التصنيف B (Azad University (24 صفحة - من 47 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:اوقات فراغتسبک زندگیمصرف فرهنگیمدیریت بدنالگوی خریدزناناجتماعیسن
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)