کلمة المفتاح آموزش مستقیم / (32 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : مولودی، عابد ؛ کریمی، بهروز ؛ خرم آبادی، یدالله ؛ سلیمانی، اسماعیل ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»زمستان 1393، دوره ی 4 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 84 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:آموزش مستقیمرایانه و آموزش ترکیبی
-
12.
مؤلف : بدری گرگری، رحیم ؛ آذربخش، مسلم ؛ تقی زاده، محسن ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»زمستان 1393 - شماره 52 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 45 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تفكر انتقاديآموزش مستقيممدل هالپرندانش آموزان دبيرستانآزمون واتسون – گليزر
-
13.
مؤلف : تیموری، حمیده ؛ اوجی نژاد، احمد رضا ؛ قلتاش، عباس ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»زمستان 1393، دوره پنجم - شماره 4 (9 صفحة - من 356 إلی 364 )
الکلمات المفتاحية:طرح تک آزمودنیآموزش مستقیمناتوانی یادگیری خواندن (اختلال خواندن)طرح خط پایهی چندگانه
-
14.
تعیین باورهای معلمان درباره اثربخشی انواع روش های آموزش تفکر انتقادی بر اساس توان متفاوت دانش آموزان
مؤلف : بدری گرگری، رحیم ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»پاییز 1394 - شماره 38 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 87 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:باورهای معلمروش آموزش تفکر انتقادیدانشآموزان توان بالادانشآموزان توان پایینآموزش مستقیم
-
15.
مؤلف : نیکومحمدی، نجمه ؛ علیزاده، حمید ؛ کریمی، بهروز ؛ حکیمی راد، الهام ؛ امین آبادی، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1394 - شماره 39 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 184 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی واج شناختیآموزش مستقیمآموزش ترکیبیاختلال یادگیری املااملاآموزشدانشآموزان
-
16.
مؤلف : حسینی، زهرا ؛
مجلة:رویکردهای نوین آموزشی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:ساختارگراییآموزش مستقیمتلفیق تکنولوژیTPACKدانشجو معلمانتکنولوژیدانشپداگوژیمعلم
-
17.
مؤلف : نصرتی، فاطمه ؛ غباری بناب، باقر ؛ وکیلی نژاد، مریم ؛ کشاورزافشار، حسین ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»تابستان 1395 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 108 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:اختلال ریاضیآموزش مستقیمدانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
-
18.
مؤلف : حریری، پرستو ؛ صابری، هاییده ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 49 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:درک مطلبآموزش تلفیقیاختلال خواندنآگاهی واجیآموزش مستقیمحافظهی کاری
-
19.
مؤلف : ایمانی، معصومه ؛ علیزاده، حمید ؛ کاظمی، فرنگیس ؛ غباری بناب، باقر ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»زمستان 1395 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 1 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیریآموزش مستقیمطرح پژوهش تک آزمودنیمهارت حل مساله ریاضیحل مساله ریاضیدانشآموزانآزمونمداخلهارزیابیپژوهش
-
20.
مؤلف : قریشی، شکوه ؛ ولیپور، علیرضا ؛
مجلة:جستارهای زبانی»مرداد و شهریور 1396 - شماره 38 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 217 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:سبکآموزش چند رسانه ایاختلال املاآموزش مستقیمبلاغت قرآنآزمون هوش وکسلرمدارسزبانشناسی مقابله ایفنون بلاغتوصل و فصل بلاغی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (16 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)