کلمة المفتاح بازارپردازی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جنانی، معصومه ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1385 - شماره 18 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 72 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:بازارپردازیشرکت شیرینعسل
-
2.
رابطه عوامل بازارپردازی با تصمیم خرید مشتریان محصولات ورزشی نمایندگی های رسمی آدیداس و پوما در تهران
مؤلف : نصیرزاده، عبدالمهدی ؛ كاتب مسؤول : جوان بخش، یاسمن ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی اجتماعی المپیک»زمستان 1399- شماره 5 (20 صفحة - من 119 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدبازاریابی ورزشیآدیداسمحصولات ورزشیبازارپردازیپوما
-
3.
مؤلف : ابراهیمی، مصطفی ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ محبی، سراج الدین ؛ كاتب مسؤول : حسن پور، اسماعیل ؛
مجلة:اقتصاد و بانکداری اسلامی»بهار 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 193 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:بازارپردازیخرده فروشان جدیدمحصولات مصرفی تندگردش.بانک سامان