کلمة المفتاح بازاریابی رسانه های اجتماعی / (1 مقالة)
-
1.
رابطه بین آگاهی از برند ورزشی و وفاداری برند ورزشی در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی استان گلستان
مؤلف : علی ابادی، مریم ؛ كاتب مسؤول : اصغرپور، حبیب ؛
مجلة:پژوهش های تربیت بدنی و علوم ورزشی»بهار و تابستان 1400، سال دوم - شماره 8 (18 صفحة - من 73 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندآﮔﺎﻫﯽ از ﺑﺮﻧﺪﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ رﺳﺎﻧﻪﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﯽداﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﺗﺮﺑﯿﺖ ﺑﺪﻧﯽ