کلمة المفتاح بازاریابی کمیابی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مزارعی، سجاد ؛ نیکبخت، امین ؛ كاتب مسؤول : عسکری فر، کاظم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:درگیری ذهنیدانش محصولبازاریابی کمیابیقصد خرید آنی آنلاینمحصولقصد خرید آنیمصرفکنندهمشتریدانش
-
2.
مؤلف : پوراسدالهی، خاطره ؛ علی پور درویشی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 125 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:داده بنیاداصالت برندبازاریابی کمیابیواکنش روان شناختیخرید اینترنتی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)