کلمة المفتاح بخش بندی مشتریان / (35 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : برادران، وحید ؛ بیگلری، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:دادهکاویمدل RFMبخشبندی مشتریانصنایع تولید و توزیع کالاهای پرگردشمشتریصنایعمشتریانمدل
-
22.
مؤلف : حسین زاده شهری، معصومه ؛ کرمی، مسعود ؛ مهربانی، مهناز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 83 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:بخش بندی مشتریانسبک تغذیهمشتریان رستوران های زنجیره ایمشتریانرستورانبازارشناسایی
-
23.
مؤلف : اردوانی، سمانه ؛ برادران کاظم زاده، رضا ؛ تیمورپور، بابک ؛ عبدالوند، ندا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1393 - شماره 116 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 111 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریارزش دوره عمر مشتریمديريت ارتباط با مشتريمدیریت ریسک مشتریبخشبندی مشتریانارزش دوره عمر مشتريمـديريت ريسـک مشتريمديريت دانش مشتريبخش بندي مشتريانمشتریبیمهمشتریانمدلریسکCLVنمایندگانارزششرکت بیمه
-
24.
مؤلف : مهدوی، عبدالمحمد ؛ موسوی، سیده زهره ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:مشتریان کلیدیارزش چرخه عمر مشتریبخش بندی مشتریانمشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریسودمشـتریبانکبانک مسکن
-
25.
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1393، سال هفتم- شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 119 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریتحلیل تشخیصیبخشبندی مشتریانداده کاوی کریسپ(CRISP)مدل الآرافام(LRFM)ارزش دوره عمراسمشتریمشتریانژنیمائ
-
26.
مؤلف : البدوی، امیر ؛ نوروزی، اشرف ؛ سپهری، محمدمهدی ؛ امین ناصری، محمد رضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره ششم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 417 إلی 440 )
الکلمات المفتاحية:مدل RFMروابط غیرقراردادیفرایند تحلیل سلسلهمراتبی فازیمدلسازی Pareto/NBDمشتریمشتریانمدلسازیبخشبندی مشتریParetoمدلبخشبندی مشتریانمشـتریتراکنش
-
27.
مؤلف : حنفی زاده، پیام ؛ رستخیز پایدار، ندا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»پاییز 1392 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 77 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:بخش بندی مشتریانالگوریتم k-meansبیمه ی بدنه ی اتومبیلشبکه های خود سازمان ده
-
28.
مؤلف : تقوی فرد، محمد تقی ؛ خواجوند، سمانه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 28 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویرتبه بندیبخش بندی مشتریانتحلیل آر اف امارزش طول عمر مشتریمشتریمشتریاناطلاعاتبانکتراکنشمدیریت ارتباط با مشتری
-
29.
مؤلف : حسینی، یعقوب ؛ بحرینی زاده، منیژه ؛ ضیائی بیده، علیرضا ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»زمستان 1391 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 45 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:عملکردشبکه های عصبی مصنوعیداده کاویبخش بندی مشتریاننقشه های خودسازماندهتحلیل اهمیتخدمات تلفن همراه
-
30.
مؤلف : خواجوند، سمانه ؛ تقوی فرد، محمد تقی ؛ نجفی، اسماعیل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1391 - شماره 67 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 179 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریداده کاویبخش بندی مشتریانتحلیل آر اف امارزش طول عمر مشتریمشتریمشتریاناطلاعاتبانکمدیریت ارتباط با مشتریارزش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (22 مقالة)
- ب (7 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)