کلمة المفتاح بند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة پژوهش ادبیات معاصر جهان 2
-
1.
Effective And Less Effective teacher Questioning and corrective Feed back behavior in an EFL context
مؤلف : Borzabady، Davood ؛ farahani ؛ mirsharifi، fatemeh ؛
مجلة:پژوهش ادبیات معاصر جهان»پاییز 1386 - شماره 41 (ویژه نامه انگلیسی) التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 5 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:برنامهریزی درسیانگیزه درونیتجزیه و تحلیل گفتمانبندناتورالیسمخواندن همراه با استنتاج مطلبمتن تشریحیارتباط منطقیساختار بندلوئیجی پیراندللوبحران هویت فردیمطرودسنن اجتماعیرمان قرن بیستمنمادهای ضمنی آشکارنوع متنمتن داستانیمتن تفسیریمتن مباحثهایدرک مطلبانگیزهراهبردهای یادگیری زبانانگیزه بیرونیبسندگی زبانهمشکلی نسبیهمانندیهای نوشتاری درون زبانیدرک و تولید واژگانگروه کنترلگروه آزمایشیتهیه و تدوین مطالب درسیتدریس و یادگیری فعالیت محورتدریس و یادگیری ساختار محورکنش زبانیمکاتب تهیه و تدوین مطالب درسیروانیتأثیر خوشهایهمبستگیهای رشدیتثبیت ارزش پارامتریکتفاوت پارامتریکنقش ضمیر موصولی(که)ترتیب فعل-فاعل
-
2.
مؤلف : وحیدی، ثریا ؛
مجلة:پژوهش ادبیات معاصر جهان»بهار 1383 - شماره 16 ISC (18 صفحة - من 125 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تجزیه و تحلیل گفتماننوشتار تشریحیبندساخت بیان گونگیجملهء درونمایهانگلیسیفارسیمتنزبانجملهاطلاعات